ASDL og Kable på en PC`er ???
Fra : The Jam

Dato : 21-03-02 20:09

Hej

Kane man har asdl og kablemodem på en pc`er ???
jeg har tænk mig at købe en lille asdl så som jeg så kam spille over
da det ikke er muligt over mit kablenet

Brian

Fra : Calle.

Dato : 21-03-02 22:57

"The Jam" <the-jam@munkebo-borger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kane man har asdl og kablemodem på en pc`er ???
> jeg har tænk mig at købe en lille asdl så som jeg så kam spille over

Ja det kan man sagtens, men hvad vil du med kabelmodemet, når du får ADSL?

Calle

Fra : The Jam

Dato : 21-03-02 23:56

Hej Calle

Jeg gi` kun 800 om året for at være på nettet via mit lokalenet, så
det er jo ikke det vilde derfor vil jeg godt ha det, men det køre ikke
så godt at jeg kan spille over det, så det er det ADSL skal bruges til
og det kunne jo være mit lokalnet en dag blev så godt jeg ikke havde
brug for ADLS mere
det har dog koste mig 6000- at kom på det

Brian

Fra : Calle.

Dato : 22-03-02 00:05

> [...]
> brug for ADLS mere
> det har dog koste mig 6000- at kom på det

Lokalnet med modem? Hvad kan det som ADSL ikke kan?
Når du alligevel betaler ADSL, så kan du da være på der konstant, og med
højere hastighed end modem. Der er jo fri forbrug på ADSL.

Calle

Fra : The Jam

Dato : 22-03-02 15:18

> [...]
>Når du alligevel betaler ADSL, så kan du da være på der konstant, og med
>højere hastighed end modem. Der er jo fri forbrug på ADSL.

Hej igen

Jeg har også fri forbrug på mit lokalnet også er det en 512/512, til
kun 800 om året og jeg ville bare ha en 128/128 eller sådan noget.
som jeg kunne bruge nå jeg skulle spille, da min ping over lokalnettet
ikke er gode nok til spil.

jeg vil da lige sige det er jo et kablemodem jeg bruger til
lokalnettet.

Brian

Fra : Dopedog KDC

Dato : 22-03-02 02:24

Hvad hastighed er det ?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : The Jam

Dato : 22-03-02 15:19

On Fri, 22 Mar 2002 02:24:05 +0100, "Dopedog KDC"
<ronnie.drengen@mail.dk> wrote:

>Hvad hastighed er det ?
>
> -Ronnie

Hej Ronnie

Det er 512/512 men med for høj ping til spil

Brian

Fra : Nicolai

Dato : 22-03-02 18:33

> Det er 512/512 men med for høj ping til spil

Hvad ligger den på? ping tiden altså??

> Brian

Nicolai

Fra : The Jam

Dato : 22-03-02 19:27

>Hvad ligger den på? ping tiden altså??
>

>Nicolai

Hej Nicolai

Min ping ligger på ca. 500 når den er god og op til 2500 når det er
meget dårligt.

Brian