Hjemmesider
Fra : Mulle1976

Dato : 21-03-02 10:56

Jeg har en hjemmeside, og jeg "samler" på hjemmesider om børn.
Så har du en hjemmeside med din/jeres dejlige barn/børn, og kunne i
tænke jer at få linket ind på min side, hvor der forøvrigt er en del
andre sider. Så mail linket til mig, og jeg vil smide siden op hurtigst
muligt:)
Hilsen
Mulle

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi

Dato : 21-03-02 11:44

"Mulle1976" <Mulle1976.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:_Xhm8.9677$FT.405173@news010.worldonline.dk...
> [...]
> tænke jer at få linket ind på min side, hvor der forøvrigt er en del
> andre sider. Så mail linket til mig, og jeg vil smide siden op hurtigst

Det var måske en god idé, hvis du gav linket til din side her i
gruppen, så folk kan se hvad du har på den, inden de beslutter sig
til, om de vil have henvisninger til deres egne sider på den

Rent bortset fra det, ved jeg ikke hvordan man har det med opslag
om egne hjemmesider i gruppen??

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Kirsten

Dato : 23-03-02 15:38

Hej Heidi

Det ved jeg heller ikke. Der er da en masse sider til alt muligt alle
steder, men den hedder : www.heki.dk

Hilsen Mulle

Fra : Mr. Nobody

Dato : 27-03-02 22:11

Jeg vil da gerne have et link på jeres hjemmeside.
Min egen hjemmeside ligger her: http://delfol.homepage.dk

Min datter hedder Cecilie og er 8 uger gammel præcis idag onsdag.

mvh
Kim

Fra : Nana Klitgaard Dansc~

Dato : 08-04-02 12:17

Hej Mulle

Det var da en rigtig god idé. Jeg har lavet en side om vores dejlige datter.
www.danscher.net

Jeg synes også det er sjovt at se andre børnesider, så jeg vil besøge din
side snarest.

Hilsen Nana