scanner
Fra : reno

Dato : 21-03-02 10:53

Hvem har et godt bud på en bordscanner til under 1000 kr.
helst ikke hp. da jeg har en i , og det er noget værre lort.

mvh. reno

Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 21-03-02 12:03

"reno" <leomastek@mail.tele.dk> skrev:

> Hvem har et godt bud på en bordscanner til under 1000 kr.
> helst ikke hp. da jeg har en i , og det er noget værre lort.

Jeg har netop købt en Canon CanoScan D1250U2 til 1028,-
leveret til min adresse. Købt hos www.pc-netto.dk
Den har både USB 1.1 og 2.0 interface, hvilket gør den
rimelig fremtidssikker. Den strømfødes via en lysnetadapter.
Den scanner i op til 1200*2400dpi 48bits farvedybde.
Der medfølger USB 1.1/2.0 kabel.

Den fylder ikke ret meget, og er meget pænt designet. Der
er DANSK brugsanvisning med og 2 CD-ROM (Dog ikke
på Dansk).

Installationen går nemt og smertefrit under Windows XP Pro.
Der er et hav af gode programmere med, især OmniPage 9.0
med Dansk plugin overraskede mig positivt. Tekst inkl. ÆØÅ
genkendes perfekt - (ORC-tekst genkendelse)
Ydermere er den næsten lydløs når den scanner, og det går
IMO pænt stærk, selvom jeg kun kører den via USB 1.1.

Klart anbefalelsesværdig scanner til prisen!

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
Info om vandkøling af computere:

Fra : Leony

Dato : 21-03-02 14:07

"reno" <leomastek@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem har et godt bud på en bordscanner til under 1000 kr.
> helst ikke hp. da jeg har en i , og det er noget værre lort.

Umiddelbart vil jeg sige:
Canon eller Agfa.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/