Domain Name System
Fra : Thomas Haun

Dato : 21-03-02 10:02

Er der nogen der ved hvor jeg finder en rigtig god beskrivelse på hvordan
DNS fungere? (Gerne på dansk).

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 21-03-02 10:26

"Thomas Haun" <thomashaun@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor jeg finder en rigtig god beskrivelse på hvordan
> DNS fungere? (Gerne på dansk).

Net-Faq er genial til sådanne spørgsmål. Udover den danske forklaring kan du
oftest finde nogle flere gode links nederst på siden
(se f.eks. dk-hostmasters side om dns)

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=dns

mvh
Niels Henrik Egebjerg

Fra : Thomas Haun

Dato : 21-03-02 10:46

Hej Niels

Tak for det, jeg vil prøve at studere den

Mvh
Thomas Haun