Sparc
Fra : Thomas Schmidt

Dato : 21-03-02 10:10

Hej Gruppe

Jeg læser datateknologi, hvor man bruger ret meget tid på
computerarkitektur.
Derfor leder jeg efter gamle Sun Sparc maskiner, da den bedste erfaring
trods
alt er "hands-on". Men tilsyneladende er det ikke til at opdrive gamle Sparc
maskiner
her i landet. Checkker man E-bay, vrimler det med dem. Bare på den anden
side af
Atlanterhavet....suk.

Er der nogen er Jer der kender noget til hvor man måske kunne opdrive sådan
nogle
maskiner? Virksomheder o.l?

På forhånd tak
-Thomas Schmidt

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 21-03-02 11:02

> Er der nogen er Jer der kender noget til hvor man måske kunne opdrive
sådan
> nogle
> maskiner? Virksomheder o.l?

Spørg i dk.marked.privat.edb der er de nogle gange til salg. De er dog ikke
billige.

--
Mvh. Kim, Aalborg
--

Hold venligst dine indlæg til gruppen medmindre jeg beder om andet, tak.
Utroligt folk ikke magter at tage dette som en selvfølge.