Hi-HI Bodil!
Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 20-03-02 18:42

citat erik; news:2Wqk8.111
>De sorte kunne ikke være fuld medlem af SDH
> for kun 30 år siden, nu er de pludslig ved en profet blevet profeteret i
> 1976 at de kunne være medlem og få del i frelsen, dog ikke som leder for
> mormonbevægelsen.

Sludder, de har da lige rettigheder som alle andre.

Mvh. Bodil.

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 20-03-02 19:13

"Erik Engelbrecht Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message

Erik, dine personlige angreb på Bodil er uvelkommne og imod fundatsen.

Jeg skrev allerede den 24/12 2000 (dvs. for lidt over 1 år siden, skrev
jeg til dig at i 1978, blev præstedømmet givet fri til alle). At du
hiver fat i det emne her igen og for det første stadig skriver 1976 og
for det andet er overrasket over at jeg skriver det samme igen, giver
mig ikke just indtrykket af at du læser hvad man skriver til dig Erik.
Jeg vil lige citere hvad jeg skrev til dig for 1½ år siden:

Du skrev:

"> Og var det ikke i 19976 ham Amerikaneren fik et profetisk
> budskab om at de sorte alligevel ikke var Satans nedstyrtede
> fåreflok, for at stoppe mormonernes Racistiske forkyndelse."

Jeg svarede:

"Endnu en misforståelse. For det første var det 1978 at afrikanere kunne

præstedømmet og for det andet har vi aldrig ment at folk af afrikansk
oprindelse er satans fåreflok. Mage til pladder har jeg ikke hørt
længe...!"

Tråden var "Julehilsen fra en Sidste Dages Hellig", prøv at læse det
igen, istedet for at angribe andre og dermed udstille dine egne fejl.
Din argumentation og ytringer har ikke ændret sig siden dengang...!

Mvh Kenn

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 20-03-02 21:19

"Kenn L. Schjødt" <kenn_ingen_spam_til_mig@schjodt.net> skrev i en
meddelelse news:3c98d127$0$88670$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Erik Engelbrecht Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message
>
> Erik, dine personlige angreb på Bodil er uvelkommne og imod fundatsen.

Kære Mormon Kenn;

Det er Bodils løjne og forførende svar også, de svar der ikke stemmer
overens med indslag om mormonernes begrænsminger.

Læs under tråden >> "er mormoner omvent i alt?" den 15-3-2002 kl 23:44

Så vær lidt enige med os Kristne, at alle religioner der ikke er
hjemmehørende under den Treenige Gud lærer, høre hjemme på
dk.livssyn.newage.

Erik

PS; hvorfor er det mormon manden og ikke mormon kvinden der kalder
ægtefælden ud fra graven ved opstandelsen? det har altid undret mig når
mormonerne har ligestilling ??

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 21-03-02 00:29

> [...]
> PS; hvorfor er det mormon manden og ikke mormon kvinden der kalder
> ægtefælden ud fra graven ved opstandelsen? det har altid undret mig når

Så kan vi jo også undre os over, at manden og kvinden
er lige i forhold til Gud, når han har sat kvinden til at være den,
der føder børnene? Det er da langt fra ligestilling, eftersom det
giver kvinder en stor fortrinsstilling i forhold til familien og dens
medlemmer, mens manden ofte har en mere udadvendt position!

Der er mange ting, man kan spørge om, men ikke alt,
du behøver at få svar på.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 21-03-02 12:33

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> giver kvinder en stor fortrinsstilling i forhold til familien og dens
> medlemmer, mens manden ofte har en mere udadvendt position!

HI-HI en rødstrømpe mormon

> Der er mange ting, man kan spørge om, men ikke alt,
> du behøver at få svar på.

Du svare jo aldrig på nogens spørgsmål, men undvier i bedste mormon-regi
sandheden.

Erik

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 21-03-02 18:12

> "Bodil Grove Christensen" <grovebgc@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> HI-HI en rødstrømpe mormon

Det var jo nok, det sidste der kunne siges om mig.

> Du svare jo aldrig på nogens spørgsmål, men undvier i bedste mormon-regi
> sandheden.

Det er jo ikke alt, jeg vil svare på, men ikke for at undvige,
men der er ting, som jeg har lovet at holde helligt,
og derfor indvier jeg ikke dig i det.
Det er du nødt til at respektere, beklager.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 20-03-02 19:20

> citat erik; news:2Wqk8.111
>
> Sludder, de har da lige rettigheder som alle andre.
>
> Mvh. Bodil.

MON ikke du har et problem?
Dels kan du ikke finde ud af at kopiere andre korrekt,
dels kan du ikke gennemskue, hvad der bliver sagt/skrevet.

Styr dig dog!

Bodil, - som ikke har sendt det foregåede brev,
det er sendt af Erik E. L.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 20-03-02 21:01

> [...]
> Dels kan du ikke finde ud af at kopiere andre korrekt,
> dels kan du ikke gennemskue, hvad der bliver sagt/skrevet.

Sig mig engang hvad biller du dig egentligt ind, du lyver den ene gang efter
den anden for at forsvare mormoner og så skal jeg styre mig???

> Bodil, - som ikke har sendt det foregåede brev,
> det er sendt af Erik E. L.

Læs under tråden >> "er mormoner omvent i alt?" den 15-3-2002 kl 23:44

Det må være flovt, kære fru mormon. FUT dk.livssyn.newage,

Erik

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 21-03-02 00:29

> [...]
>
> Læs under tråden >> "er mormoner omvent i alt?" den 15-3-2002 kl 23:44
>
> Det må være flovt, kære fru mormon. FUT dk.livssyn.newage,

Ils sont fout, les allemandes!
Mvh.Bodil.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 21-03-02 12:34

> Ils sont fout, les allemandes!
> Mvh.Bodil.

Uha-Uha vi taler rigtignok i nye (mormon) tunger!

Erik