Expect og parsing af output fra send
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 20-03-02 11:24

Hej

Jeg sidder og er ved at skrive et expect script hvor jeg skal bruge
det output der kommer fra en send command...

situationen er, at jeg telnetter til en host, og skal eksekvere ie.

show setup

Dette gør jeg ved at lave en

send "show setup\r"

hvilket også virker fint, men, jeg vil gerne have fat i det output som
show setup laver, og bruge det længere nede i mit expect script.

Jeg har ikke kunnet gennemskue om/hvordan det kan gøres, men det må da
være muligt...

Jeg forestillede mig lidt: set output "[send "show setup"]" eller
noget i den stil... men det virker ikke ligefrem.

Er der nogle gyldne tips?

/Thomas
--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"