Maxtor DiamondMax D740X
Fra : Gonz

Dato : 20-03-02 00:16

Hej.

Er der nogle der har erfaring med deres nye sub. med FluidDynamic
bearing Motor Ultra Silent...???

Er den lydløs eller hvad??

Gonz

Fra : Glenn hagedorn

Dato : 22-03-02 14:54

Æv jeg kom vidst til at sende denne mail til Gonz:
En rigtig lækker HD, jeg kan sammenligne den med IBM GXP 60, 2Mdr efter
købet stod den ene af og de fik rigelig med køling af en 80mm Fan, herefter
skiftede jeg så til Maxtor D740X, dem her jeg instaleret i bunden af min
tower uden køling, med digital måling direkte målt på HDen's overflade måler
den 22,8g ved normal brug den larmer overhovedet ikke tikker kun ledt, men
lad dig ikke forvire af reklame med Fluid Dynamic Berning Motor det har de
alle Maxtor D740X hvor serie nr. Starter med L
Venligst Glenn

Fra : Gonz

Dato : 24-03-02 00:32

Ok. tak for svaret!