Lidt mere Opera
Fra : Henning Lund

Dato : 19-03-02 23:39

www.opasia.dk er en side jeg synes der er problemer med via Opera, ude
i venstre side er der nogle + tegn som man i IE kan udvide, det kan
jeg ikke med Opera, i højre side af Opasia skulle der være nogle
reklamer, dem kan jeg heller ikke se, hvad pokker skyldes det?

Fra : Regin Larsen

Dato : 20-03-02 16:28

Henning Lund wrote:
> [...]
> jeg ikke med Opera, i højre side af Opasia skulle der være nogle
> reklamer, dem kan jeg heller ikke se, hvad pokker skyldes det?

At Opasia er kodet eledigt!

--
venligst, Regin Larsen - http://opia.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 20-03-02 16:34

Regin Larsenskrev:

>At Opasia er kodet eledigt!

Og burde Opera ikke tage højde for den slags også?

Fra : Regin Larsen

Dato : 20-03-02 17:03

Henning Lund wrote:
> Og burde Opera ikke tage højde for den slags også?

Opera tager højde for forkerte koder og lign., men Opasia er vist noget
af et særtilfælde. For ikke lang tid siden fungerede ikke engang links
på Opasia med Opera. Med min browser Mozilla fungerer Opasia *meget*
langsomt, det tager f.eks. ca. 1 sek pr. bokstav jeg skriver i
tekstfelterne.

--
mvh, Regin Larsen - http://opia.dk