Installation af Redhat 7.2
Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 19-03-02 21:33

Hej.
Jeg har en gammel Olivetti computer som jeg gerne vil installere linux på!
Jeg har prøvet både Redhat 7.2 og Redhat 7.1 med samme resultat!
Når computeren booter fra Cd-rommen kommer der et skærm billede hvor jeg kan
vælge imellem flere installations muligheder. Bl.a. Normal og lav
skærmopløsning. Jeg trykker
så f.eks. på enter for normal, hvorefter skærmen går i stanby og computeren
stoppen!
Hvad skal jeg gøre for at installere RedHat 7.2 ?
mvh Rasmus

Fra : Christian Precht-Jen~

Dato : 19-03-02 21:41

Kan vi ikke fået lidt mere at vide om computeren!

--
Med Venlig Hilsen
Christian Precht-Jensen

Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 20-03-02 22:23

> Kan vi ikke fået lidt mere at vide om computeren!

jo da.
Det er en Ollivetti Pentium 75 med 128 MB EDO-ram.
600 MB harddisk og et 4 speed cd-rom drev, men intet diskette drev.
Den har onboard lyd- og grafikkort samt et standard 10/100 netkort.
mvh Rasmus