SB AWE64 Vs Counterstrike
Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 19-03-02 16:50

Hej Ng.
Jeg ved ikke om dette er den rigtige Ng men jeg vover pelsen.......
Jeg har er Soundblaster AWE64 og når jeg joiner et spil i Counterstrike får
jeg kort meddelsen: "MM104:Den angivne enhed er enten optaget eller"
derefter kan jeg ikke se mere hvad der står for så ruller"consollen" op.Min
makker har et gammelt SB16 (tror jeg nok) og han får også samme meddelse.Vi
har dog begge lyd i spillet.
Er der nogen der ved hvorfor den kommer med den meddelse????

--
Mvh Tommy
Næstformand SantaClan

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 19-03-02 19:00

Hejsa, jeg bruger Win2k sammen med et AWE64 og får ikke den meddelelse ?
Hvilken version bruger du af windows ? Og bruger du windows' egne drivere
eller nogle du har downloaded ? Og hvad er din DirectX version ? :)
MVH
Morten

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 19-03-02 19:42

Jeg har suondblaster Live Player og har aldrig fået den meddelelse.

Fra : Devast8or

Dato : 19-03-02 21:27

Hmm, er det mon noget med Voice Comm funktionen og jeres lydkort der ikke er
helt kompatible? Bare en tanke.....

Hvis du kender en der har et rimelig nyt lydkort (eller bare et som virker
sammen med CS på hans/hendes maskine) så prøv at låne det og sætte i din
egen maskine. Hvis det så virker kan det godt være at du skal ofre et nyt
lydkort (eller bare leve med det :)

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: Morten (at) Teilmann (dot) Biz

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 19-03-02 21:37

Burde virke fint sammen
Roger Wilco har virket både med mit gamle SB16 og så mit SB AWE 64... det
bygger vel på de samme principper ?

Fra : Devast8or

Dato : 19-03-02 21:49

Det er muligt, jeg har aldrig brugt RW. Jeg mener bare at jeg skulle
installere et eller andet (vistnok nyeste drivere) til mit SB128 PCI for at
få CS Voice Comm til at virke. Men som sagt var det også bare en tanke, jeg
er ikke ekspert i lydkort :)

Devast8or