Hjælp søges !!!!!!
Fra : zyke

Dato : 19-03-02 15:15

Hej i gruppen.

Efter at jeg har været rundt på nettet har jeg fået et ret irriterende
dialer prog. ind på min HD. Den starter min browser op hvert 20. minut også
selvom jeg har gang i et spil og hver gang går den ind på denne web side

http://www.da.ru

Det er på EGET ansvar hvis i går ind på siden. Jeg kan ikke finde det skide
prog. - Er der en måde man kan spore programmet når det starter op ???? Jeg
håber virkeligt, at jeg kan finde lidt hjælp her, da jeg er ved at være godt
gal i skralden over det lort

/martin
__________________________________________________________________ Martin
Thunø Mr. ICQ#: 96043006 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : Børgesen

Dato : 19-03-02 16:30

"zyke" <martin.thunoe@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> håber virkeligt, at jeg kan finde lidt hjælp her, da jeg er ved at være

Jeg går ud fra, du har en art AV installeret?

Anyways. Du skriver ikke så meget om dit system, men hvis du kører w98 så
kig på msconfig under fanebladet "Start" og se, om der er nogle programmer,
du ikke kender, som er sat til at starte. Check evt. google for
programnavne, du ikke kender, og se hvor de hører hjemme.

Fra : zyke

Dato : 19-03-02 17:28

Hej igen --- ja mit system glemte jeg vist at skrive om jeg køre med
WIN98se

/martin

Børgesen <news@klog.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c97583f$0$92543$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Peder Lauridsen

Dato : 24-03-02 23:15

Hej Martin,

hér kan du hente et program, der viser hvad du starter ved opstart og gør
det let for dig at fjerne de programmer du ikke kan li':

http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/misc.shtml#autoruns

--

Venlig Hilsen,
Peder Lauridsen