Akut problem med tastatur
Fra : Henrik Kure

Dato : 18-03-02 23:13

Hej,

Jeg "skulle lige" være smart og prøve at slutte et eksternt tastatur til min
bærbare. Det virker fint - men nu med det resultat, at det indbyggede
tastatur er helt weird, når jeg ikke bruger det eksterne.

Trykker jeg f.eks. på punktum, får jeg komma. Og det er brandirriterende -
især med en prøveeksamen i overmorgen.

Hvad gør jeg? Jeg har prøvet at slette tastaturet i enhedshåndtering og
genstarte, men den dumme computer tror stadig væk, at tastaturet er et
"stort" 101/102 tastatur i stedet for det lille fikse....

Hjææææælp

Henrik

Fra : Thomas Munk

Dato : 19-03-02 08:18

Alt efter OS (Win) så prøv at kigge på keyboard/tastatur i kontrolpanelet -
her burde være indstillinger for hvilket type tastatur der er tilsluttet.