Brug at udfylde felter - på clientside
Fra : Kim Noer

Dato : 18-03-02 17:28

Davsen der-

Jeg har en side, som skal udfylde nogle sider på en anden side (som er
udenfor kontrol). Fjollehovederne kender ikke til get/post strenge - så jeg
skal på en eller anden måde overfører informationer således:

serverside -> html -> [clientside script] -> html (ny side, inden i 'min'
frame)

Jeg har fået trukket dataerne ud til 'clientside' (altså de står nu som en
getstreng). Nu er det så at jeg via et link i en frame, aktiverer et script
som fylder felterne ud på den anden side. Kan det lade sig gøre?

--
mjøf.