Ekstra ram til Sony Bærbar
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 18-03-02 16:19

Min Sony Bærbare model Vaio FX108k trænger til lidt flere ram, der sidder nu
128 pc 100 ram i den, og den skal have 128 mb ekstra, nogle som ved hvilke
ram den skal have, jeg har prøvet med nogle pqi pc133 ram, de virkede ikke
deri.
Mvh.
Christian

Fra : Christoffer Gæmelke

Dato : 18-03-02 16:36

Davs Christian

Jeg har prøvet med Twinmos, og de virkede heller ikke.

Jeg fik og vide, at de anbefaler Kingston eller Sony's eget ram. Jeg har set
inde på Laptop4u.dk at de har Kingston til ca. 800 for 128mb.

Mvh Christoffer

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 18-03-02 17:25

Hej Christian og Christoffer,

I kan fx bruge Kingston KSY-F250/128 eller KSY-F250/256

Med venlig hilsen

Christopher Højsbo
www.rambutikken.dk