Skærme
Fijala 3554
SL 900 +
Fra : DaVinci

Dato : 18-03-02 15:11

Ville gerne vide om det er muligt at fjerne den irriterende lyd der kommer
fra samsung SL900+ når den går i powersave mode??? kan man evt. slå den
fra? jeg har disablet alle power settings i både BIOS og Windows..

DaVinci

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-02 21:59

"DaVinci" <Villan@home.campus.de> wrote in message

> Ville gerne vide om det er muligt at fjerne den irriterende lyd der kommer
> fra samsung SL900+ når den går i powersave mode??? kan man evt. slå den
> fra? jeg har disablet alle power settings i både BIOS og Windows..

Hvad er det for en lyd,,,

Min siger ikke noget

Fra : DaVinci

Dato : 19-03-02 08:14

Hi bjarke,

Der er ligesom en høj (svag) tone, der kører når skærmen går offline, alså
når lampen lyser orange. den er der kun hvis computeren er tændt..

DaVinci

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 11:22

"DaVinci" <Villan@home.campus.de> wrote in message

> Der er ligesom en høj (svag) tone, der kører når skærmen går offline, alså
> når lampen lyser orange. den er der kun hvis computeren er tændt..

hmm,, er du sikker på stræmforsygningen er defekt?

Jeg kan nu ikke høre noget, jeg plejer ellers at kunne høre
højfrekvensstøj... Men det er måske fordi computeteren larmer for meget.

Fra : DaVinci

Dato : 19-03-02 15:37

Det er ikke noget vidre problem, så jeg dropper det bare.
kunne bare være nice om nogle vidste hvad det var, og om det kunne evt.
fjernes..

DaVinci