Hjælp
Fra : ----.....-----Fnulle~

Dato : 18-03-02 14:15

Er der nogen der ved om disse lygter kan monteres på en sonic...De skal
ikke være tændt hele tiden, men kun når jeg tænder for dem på en kontakt..

Jeg tænker mere på specifikationerne...
http://www.thansen.dk/product.asp?c=49108938&n=517689648&pn=517689861

icq. 141993309

niller

Fra : Gundersen

Dato : 18-03-02 22:15

Hejsa

> Er der nogen der ved om disse lygter kan monteres på en sonic...De skal
> ikke være tændt hele tiden, men kun når jeg tænder for dem på en kontakt..
Det burde ikke være noget problem!

Men husk at der SKAL et Relæ på, SAMT en sikring......

Sikringen regner du ud ved at sige... W/V altså Effekten (W) divideret
med 12v...... Det vil give et par Ampere (A). Så finder du en passende
sikring på noget over det tal du fik, og så skulle den være ok!

Mvh Emil (ps. Jeg er elektriker lærling

--
www.Scooterzone.dk

Fra : J

Dato : 18-03-02 23:07

"Gundersen" <Gundersen@-NOSPAM-tdcadsl.dk> skrev i en news:3C9658CE.3050201@-NOSPAM-tdcadsl.dk
> [...]
> med 12v...... Det vil give et par Ampere (A). Så finder du en passende
> sikring på noget over det tal du fik, og så skulle den være ok!

Øhh, lige et øjeblik. De omtalte lygter er monteret med 55W pærer,
hvilket giver _lidt_ mere end "et par Ampere"... nærmere godt 9A!
Der er vist ikke meget til overs til det øvrige el-anlæg på en Sonic?