Opstart fejl i Outlook 2000
Fra : Keld Nielsen

Dato : 29-01-01 06:34

Jeg har fået en fejl i Outlook 2000
Det eneste jeg får er selve opstartsbilledet, og så sker der ellers ikke
mere.
Jeg har forsøgt med geninstallering osv. samt Norton systemworks 2001 -
bruger Windows Me

Nogen forslag ???

Mvh
Keld Nielsen

Fra : Per Andersen

Dato : 29-01-01 19:21

Prøv at minimere Outlook, højreklikke på Outlook i proceslinien og vælge
Maksimer? Der kan være noget med ME, men det burde ikke være den.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Keld Nielsen

Dato : 29-01-01 22:04

Hej
Hvordan vil du minimere noget der ikke kan starte, nej vel !!!