Forestil dig...
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 18-03-02 08:58

....at du er mellem 14 og 25.

Ville følgende design så være okei
www.svendborgungdomsraad.dk?cmd=new

Teksten kommer selvfølgelig til at stå ude til højre - og jeg ved godt at
den mangler men det er lissom det der med at man ikke vil fortsætte hvis
designet er latterligt.
Som det fremgår af URL'en er designet til Svendborg Ungdomsraad =)
Rådet henvender sig til unge og er et forsøg på at dæmpe ned på de store
tunge systemer der er i kommunen.
Formålet med det er at gøre det lettere for unge at få ideer ført ud i
livet - som fx unge med ønske om skateboardrampe, ungdomshus osv.

Kritik og Ros til designet kan sendes til peter@svendborgungdomsraad.dk

Fra : PzyCoDesign

Dato : 18-03-02 09:14

Dit design ville faktisk være ret okay. :) Ikke en side som jeg ville have
noget imod at se på :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-02 09:15

Mon, 18 Mar 2002 08:58:06 +0100, skrev "Peter Ingemann Hansen"
<dingemann@hotmail.com>:

>Ville følgende design så være okei

Ris + ros hører hjemme i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros,
så stil spørgsmålet.

>Kritik og Ros til designet kan sendes til peter@svendborgungdomsraad.dk

Det er ikke den måde nyhedsgrupper fungerer på.
Nyhedsgrupper er beregnet til debat og hvordan skulle der kunne
komme en debat ud af det gennem e-mails?

Så er der jo ingen, der aner, hvad der er svaret og kan komme med
deres synspunkter på det, der bliver svaret.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 18-03-02 09:14

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Så er der jo ingen, der aner, hvad der er svaret og kan komme med
> deres synspunkter på det, der bliver svaret.

Takker...hehe...det burde jeg have sagt mig selv. Jeg viderstiller mig selv
dertil.

Hilsen fra Peter I. Hansen

Fra : Lene Nielsen

Dato : 18-03-02 14:23

Peter Ingemann Hansen <dingemann@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a746tn$gs8$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> Formålet med det er at gøre det lettere for unge at få ideer ført ud i
> livet - som fx unge med ønske om skateboardrampe, ungdomshus osv.

pænt, men det er for stort til min 800*600 opløsning

Hilsen Lene

Fra : Simon mooore højer

Dato : 05-04-02 14:50

Peter Ingemann Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Formålet med det er at gøre det lettere for unge at få ideer ført ud i
> livet - som fx unge med ønske om skateboardrampe, ungdomshus osv.

Jeg er 15 og syntes det er et kanon design

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud