Irriterende problem ved opkald
Fra : newsreader

Dato : 18-03-02 01:21

Efter at jeg har forsøgt at sætte et netværk op mellem to PC'ere -
hvilket gik mindre godt, har jeg efterfølgende fået et irriterende
problem på halsen.

Meget ofte, når jeg kalder op, kommer ZoneAlarm med en advarsen om at
der er en ny netværksforbindels (tror jeg nok det er), og hver gang
bliver jeg om bekræftelsen på at åbne forbindelsen.

Nu er så mit spg. Hvordan kan jeg indstille ZA så den automatisk kan
genkende og godkende disse IP-adresser uden at det går ud over
sikkerheden?

Skal jeg angive en serie af IP-adresser eller ... ?

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: newsreader@REMOVEe-box.dk
Fjern "REMOVE"

Fra : hg

Dato : 18-03-02 08:01

"newsreader" <newsreader@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu er så mit spg. Hvordan kan jeg indstille ZA så den automatisk kan
> genkende og godkende disse IP-adresser uden at det går ud over

Har du husket at markere at Zonealarm skal huske denne indstilling til næste
gang?

Henning

Fra : newsreader

Dato : 18-03-02 10:45

On Mon, 18 Mar 2002 08:00:41 +0100, "hg" <grooss@privat.dk> wrote:

>"newsreader" <newsreader@e-box.dk> skrev i en meddelelse

>Har du husket at markere at Zonealarm skal huske denne indstilling til næste
>gang?

Hvor gør jeg det? (Jeg har version 3.0.082)

Fra : hg

Dato : 18-03-02 12:51

> Hvor gør jeg det? (Jeg har version 3.0.082)

Når den kommer og spørger om du vil godkende at programmet ?XX går på
internettet, via en popup, der skal du svare je, ellers kommer den ikke på
nettet; samme vindue, til venstre er der en lille firkant, hvor det står
noget i stil med : remember this answar the next time you use this program,
elles sådan noget i den stil. Sæt flueben i den lille firkant, og så skulle
det problem være løst.

Henning

Fra : newsreader

Dato : 19-03-02 02:06

On Mon, 18 Mar 2002 12:51:04 +0100, "hg" <grooss@privat.dk> wrote:

> [...]
>elles sådan noget i den stil. Sæt flueben i den lille firkant, og så skulle

Det er ikke et program der er problemet - tror jeg nok. Det der sker
er at der kommer at vindue op der siger at der er en ny
netværksforbindelse, og der bliver så angivet en IP-adresse. Alt hvad
jeg kan gøre er at trykke ok. Og dette vindue er helt anerledes fra de
øvrige vinduer, når det er et program der er tale om.