CSS Scrollbars problemer
Fra : Lars Wiberg

Dato : 29-01-01 01:21

Hej,

Jeg sidder og roder med nogle CSS Scrollbars...

Jeg har lavet en side der er delt op i to frames. Den venstre frame viser
fint den scrollbar jeg har lavet, men den højre viser bare standard
scrollbar'en.

Det skal lige siges at det samme stylesheet bliver included på alle sider.

body {
font-family:tahoma, verdana;
font-size:x-small;
color:#000000;
text-decoration:none;
font-weight:normal;
background-color:#c0c0c0;
scrollbar-face-color:#404040;
scrollbar-shadow-color:#ffffff;
scrollbar-highlight-color:#ffffff;
scrollbar-3dlight-color:#808080;
scrollbar-darkshadow-color:#808080;
scrollbar-track-color:#808080;
scrollbar-arrow-color:#ffffff;
}

Gør jeg noget galt, eller er det bare en begrænsning?

--
Lars Wiberg aka PolarBear

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-01 07:13

Mon, 29 Jan 2001 01:20:42 +0100, skrev "Lars Wiberg"
<lars_wiberg@#remove#mail.tele.dk>:

> [...]
>scrollbar'en.
>
>Det skal lige siges at det samme stylesheet bliver included på alle sider.

Der skulle ikke være noget i vejen for, at det virker på alle
scrollbars.

Har du en url? så vil det gøre det nemmere at fejlfinde.

Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.html, hvor spørgsmålet hører
hjemme.
(dvs. svar herpå bliver bragt der).

med venlig hilsen
Knud