FJERN BEGRÆNSNINGER PÅ JOG FINE SELECTION
Fra : Simon Bisgaard

Dato : 17-03-02 20:01

HEJ .....

Jeg har en Yamaha Jog Fine Selection fra. 96
Jeg har problemer med at få fjernet skiven, jeg har prøvet men efter det
som stod på internettet skulle jeg finde en lille plastik ring, men der
var ingen i stedet fandt jeg en ring af kobber og en som er et andet
metal (sort)

Jeg vil gerne have hjælp med at fjerne begrænsningerne! Også den i
koblingen!

Hvordan gør jeg ?

Simon

Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-03-02 10:27

Koblingen? Jeg mindes ikke at der er nogen i koblingen..

Den ring du skal fjerne er den brede. Der er måske også en på ca. 0.5 mm tyk
den skal blive. Den du skal fjerne er ca. 2-3 mm tyk

Fra : bjarni nielsen

Dato : 19-03-02 18:42

Hej!

Der sidder ik nogen i koblingen!
Den der sidder på vario er hvid mener jeg! du kan ik undgå at se den!

Mvh
Bn