indvendig motorfilter.
Fra : Dissel

Dato : 17-03-02 16:59

Hvilke indvendige motorfiltre kan anbefales.

Sakl være støjsvag, stabil og mulighed for at stille
gennemstrømningen.

Fra : Søren Steffensen

Dato : 17-03-02 17:40

køb en Eheim der passer til dit akvarie....de kan køre i mange år, uden at
de larmer !

--
SOS icq: 102169245
www.hourbabe.com

Fra : David Sørensen

Dato : 17-03-02 21:59

Ja, køb en Eheim. De er ikke meget dyrere, og de er meget bedre. Desuden er
det, efter min overbevisning, de nemmeste at rengøre. Hvis du ikke ved
hvilket filter du skal vælge (kapacitet) så check eheims side.

Fra : Tom Manczak

Dato : 17-03-02 22:04

> Hvilke indvendige motorfiltre kan anbefales.
>
> Sakl være støjsvag, stabil og mulighed for at stille
> gennemstrømningen.

Aquaclear fra Haagen er også gode. Det er bare pumper, hvor du kan sætte
en svamp på. Og de er ret billige.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Der pr. 1 maj mangler tag over hovedet, og søger leje / eje
/ andelsbolig
et sted i København, Andelspris max. 200.000kr.
Tlf. 40833010, døgnet rundt. ICQ 110297734. removefishytoreplybyemail.