virus ved navn sulfnbk.exe er der nogle de~
Fra : John Hurt

Dato : 17-03-02 15:26

jeg har fået en advarsel i min mail ang. en virus der efter 2 uger skulle
slette din HD
den skulle spredes via adr. lister i mail program
er det her en syg joke eller er den god nok
det skal siges at jeg har fundet en fil med det navn.

mvh
Frank

Fra : Aagaard

Dato : 17-03-02 16:10

"John Hurt" <sv@r.mig.ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det her en syg joke eller er den god nok
> det skal siges at jeg har fundet en fil med det navn.

Det er ikke en virus men en Windows systemfil. "Advarslen" er en hoax, dvs.
en falsk virus advarsel.

Mvh.
Aagaard
--
http://link4you.dk - med link til bla. antivirus sites
http://server4you.dk - billigt prof. webhotel

Fra : Alex Holst

Dato : 17-03-02 16:40

   http://a.area51.dk/sikkerhed/indledning#virus

Fra : Cleaner

Dato : 17-03-02 17:40

On Sun, 17 Mar 2002 15:25:52 +0100, "John Hurt" <sv@r.mig.ikke.dk>
wrote:

> [...]
>er det her en syg joke eller er den god nok
>det skal siges at jeg har fundet en fil med det navn.

http://www.virus112.com/index.php?page=artikel&artid=317&tema=12

Cleaner

Fra : Madsen

Dato : 17-03-02 21:56

John Hurt skrev:

> er det her en syg joke eller er den god nok

En syg joke.
For eftertiden kan jeg anbefale at kigge lidt på følgende sider inden
man går i panik og formaterer harddisken, fordi man tror at man har
fået virus.

<http://www.symantec.com/avcenter/hoax.html>
<http://www.sophos.com/virusinfo/hoaxes/recent/>
<http://www.sophos.com/virusinfo/hoaxes/>

Madsen.

Fra : Michael

Dato : 18-03-02 12:59

John Hurt skrev:

> [...]
> er det her en syg joke eller er den god nok
> det skal siges at jeg har fundet en fil med det navn.

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke bruger en søgemaskine som
f.eks www.google.com hvor svært kan det
være: http://makeashorterlink.com/?N1DC45B8

bare et surt opstød

Michael