Pikforlængele
Fra : SC

Dato : 17-03-02 14:46

Er du interesseret?
Det lader til, det virker.
Jeg har gennem længere tid samlet og læst materialer
om
pikforlængelse. For
et stykke tid siden sammensatte jeg et program, som
jeg
afprøvede på mig selv.

DET VIRKER.
Vil du høre mere om det, så send en forespørgsel.

hotguy@bluemail.dk

Fra : Jacob Jensen

Dato : 17-03-02 16:54

<KLIP>

>Det lader til, det virker.

<KLIP>

>DET VIRKER.

hmm... hvilken en af dem skal man tro på?

Fra : Tomas O.

Dato : 17-03-02 17:02

Jacob Jensen skrev:

> <KLIP>

> <KLIP>

> hmm... hvilken en af dem skal man tro på?

Ingen da det som alle andre reklamer er crap!

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.snak.snik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-03-02 18:58

Sun, 17 Mar 2002 14:46:11 +0100, skrev "SC"
<schris@worldonline.dk>:

> Er du interesseret?

Du postede den samme gang spam d. 14.02.2002 og fik da at vide,
at det er højst uønsket her i gruppen og nu gentager du det.

Hvis jeg ser deg spamme denne gruppe mere, så bliver der klaget
til din udbyder, så du forhåbentlig får en advarsel om, at din
forbindelse bliver lukket ved gentagelse.

CC til
hotguy@bluemail.dk
schris@worldonline.dk

FUT: dk.admin.netikette (Svar på dette indlæg havner i den
gruppe)

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på