Valg af p4 bundkort med sdram
Fra : michael madsen

Dato : 17-03-02 12:20

Jeg overvejer at købe en northwood 1,6a hvilket bundkort skal jeg vælge hvis
jeg vil beholde mine 512mb sdram.

MVH Michael Madsen

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 17-03-02 14:54

Take a peek at : http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s133/overview.htm

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-03-02 07:44

"Dr. Ahcir" <rgallagher@c2i.net> skrev i en meddelelse

> Take a peek at :
> http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s133/overview.htm

Findes der et P4 bundkort tiltænkt en northwood cpu som kan klare enten
sdram eller "bedre" ram?
Hvis ja, hvilke?
Bundkort der simultant kan klare sdram og ddr (eller rambus) ram?

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Leony

Dato : 18-03-02 09:49

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Bundkort der simultant kan klare sdram og ddr (eller rambus) ram?

Så vidt jeg ved findes der ingen bundkort der kan køre sd-ram og ddr-ram
samtidigt.
Det ville der vel egentlig heller ikke være nogen ide i, i hvert fald ikke
hastighedsmæssigt.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-03-02 11:08

> "Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg ved findes der ingen bundkort der kan køre sd-ram og
> ddr-ram samtidigt.

Findes der bundkort så man kan vælge enten at køre med sdram *eller* med
ddr-ram?

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 18-03-02 13:06

> Findes der bundkort så man kan vælge enten at køre med sdram *eller* med
> ddr-ram?

Til socket A gør der. F.eks. ECS K7S5A. Jeg tror dog ikke, at du skal regne
med at finde et P4 bundkort der kan.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-03-02 14:03

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264667892

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 18-03-02 14:13

> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264667892

Æv. Du snyder.
Du erstattede bare K7 med P4 i motherboardets navn. Som om jeg hopper
på den... (Men ok, der er da en form for logik i ECS's navngivning af
bundkort.) Det minder så vidt jeg lige hurtigt kan se ret så meget om K7S5A.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-03-02 14:18

> Æv. Du snyder.

Hehe :)

Nogen der har dette bundkort og vil knytte en kommentar til det?
Evt. kommentarer bedes tage højde for pris/kvalitets ratio.