Matematik-software til Linux
Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 17-03-02 10:57

Hej NG!

Jeg skal bruge noget matematik-software a la MatLab. Jeg har set at der
(udover MatLab, Maple mm.) findes et program under GNU-licens med
nogenlunde samme funktionalitet som MatLab. Jeg kan bare ikke huske hvad
det hedder. Er der nogle der kan hjælpe?

Martin

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-03-02 11:07

Martin Agersted Jarl <martin@jarl.dk> writes:

> [...]
> nogenlunde samme funktionalitet som MatLab. Jeg kan bare ikke huske hvad
> det hedder. Er der nogle der kan hjælpe?

Octave

mvh
Karsten

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 17-03-02 11:22

Hej

Karsten Jensen wrote:

> Octave

Det var præcis det program, jeg ikke huskede navnet på. Mange tak!

Mvh Martin.