Hvad må en IBM Thinkpad 560X koste
Fra : kimpa

Dato : 17-03-02 09:43

Jeg er blevet tilbudt en IBM Thinkpad 560X 233 mhz , 96 mb ram ,4,3 Gb hd,
USB stik , netkort, cd drev, win 98 og recow. CD samt et godt bat.
Hvormeget må man give fo en sådan , og hvor gammel er den ? Er 100 % ok og
uden pixelfejl.

kimpa

Fra : Jacob Olsen

Dato : 17-03-02 10:00

300 kr.

Fra : kimpa

Dato : 17-03-02 11:26

tja, det er måske din vurdering, men nu kender jeg manden jeg skal købe af
og vi prøver at finde en fornuftig pris.

Fra : Leony

Dato : 17-03-02 12:23

> tja, det er måske din vurdering, men nu kender jeg manden jeg skal købe af
> og vi prøver at finde en fornuftig pris.

Selvom du kender ham, så skal du huske på at du køber en computer som er
dybt "forældet".
Måske dækker den dine behov, det ved jeg ikke.
Kig på hvad du skal give for en ny. Find derefter en pris som I begge synes
er rimelig.
Det er svært at sige hvad den skal koste, det vigtigste er at I begge er
tilfredse.
Personligt ville jeg højest give 1500,- for den. Taget i betragtning at det
var en jeg kendte osv.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Bear

Dato : 17-03-02 13:12

Mon ikke den ligger omkring 3000 dask

Prøv at kigge på www.dba.dk for at finde ligende configurationer

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 17-03-02 13:50

3000 kr. er alt for meget.

jeg vil sig max 1500 kr.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-03-02 13:58

Jimme Sørensen skrev:

> 3000 kr. er alt for meget.
>
> jeg vil sig max 1500 kr.

Enig. Jeg blev for nogen tid siden tilbudt en IBM Thinkpad med cirka
dobbelt så gode specs til 3.000, så 1.500 lyder rimeligt.

--
Mvh. Peter