Logitechmus - dur de ikke til spil??
Fra : Sven

Dato : 17-03-02 05:02

Hej.
Jeg har hidtil kørt med en Microsoft Intellipoint Explorer mus, hvor jeg
havde assignet tommelfingerknappen til Backspace. Det gjorde, at den virkede
som "tilbage" knap i browseren, og som backspace-tasten i spil, dvs. jeg
kunne assigne denne knap i spil.

Nu har jeg så købt et logitech tastatur (Optical cordless) og der fulgte en
cordless mus med, som jeg selvfølgelig skulle prøve. I den medfølgende
driver kan jeg også godt assigne tommelfinger-knappen til Backspace, og det
virker også i Windows og i browseren (og her i Outlook Express), men det
virker ikke i spil. Mohaa siger "unkown button" når jeg prøver, og Serious
Sam vil slet ikke acceptere denne knap.
Kan Logitech ikke finde ud af at lave drivere? (Jeg tror, at det er et
driver problem). Jeg har prøvet at downloade de sidste nye drivere fra
Logitech, men det gav ingen forskel. Jeg kører Windows XP.

Sven

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 17-03-02 10:01

> [...]
> driver problem). Jeg har prøvet at downloade de sidste nye drivere fra
> Logitech, men det gav ingen forskel. Jeg kører Windows XP.

Der kan være forskel på, hvordan den er assignet. I "back" tilfældet findes
der to muligheder: 1) Som backspace eller som back. Det er to ting, der gør
det samme, men som ikke registreres som det samme, når der klikkes. Du skal
sikkert have sat din mus op, så knappen er bundet til tastetrykket, der
svarer til backspace. Jeg gætter på at du lige nu bare har sat den til
"back".

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 17-03-02 11:49

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikkert have sat din mus op, så knappen er bundet til tastetrykket, der
> svarer til backspace. Jeg gætter på at du lige nu bare har sat den til

Og hvis du skal bruge hjulet i spil,skal do download den fil der hedder
noget med Game_wheel.exe

Fra : Sven

Dato : 17-03-02 19:49

> [...]
> sikkert have sat din mus op, så knappen er bundet til tastetrykket, der
> svarer til backspace. Jeg gætter på at du lige nu bare har sat den til

Næ, den står til [Backspace], det må da være backspace tasten? Der er
forøvrigt også en der hedder [Back] som du skriver. [Backspace] virker som
nævnt i Windows-programmer på samme måde som backspace knappen. Så det er
ikke det der er problemet.

Sven