Ohh for noget pis :)
Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 17-03-02 02:40

kom hjem for nogen toimer siden fra en gamel bekendt - der havde lånt
mit video kamaera - det var sådan set også fint nok ... jeg for så
tændt for lortet ... hvad jeg har glemt alt om er at jeg på et
tidspunkt har fåed den fixe ide at sende min elskede et come shot in
natural som avi - hvilket jo kræver med mit udstyr at dte optages på
video kamera først .. det havde jeg lånt ud med bånd .

Nå men hwa han skulle også låne 2 piske det var faktisk for at filme
en der gerne ville have pisk ... egendomeligt nok så havde han sgu pli
nok til at holde kæft ...

er der nogen der kan nikke gendkendene til slig smutter ?

Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-03-02 10:20

Hej Bo

> er der nogen der kan nikke gendkendene til slig smutter ?

Nej.

--
Mark

Planet of the Apes (1968) trivia:
During breaks in filming, actors made up as different ape species
tended to hang out together---apes with apes, orangutans with
orangutans, chimps with chimps. It wasn't required, it just naturally
happened.

Fra : Freja Nielsen

Dato : 21-03-02 10:37

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Bo

> Nej.

Ville bare lige til slutte mig Mark' s svar
Nej...Har ikke prøvet det Bo, men syntes det lyder kanon sjovt, og lidt af
en bomert

Hej Fra
Freja

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 21-03-02 20:02

On Thu, 21 Mar 2002 10:37:00 +0100, "Freja Nielsen"
<Freja@nowhere.com> wrote:

Hej freja med J
Nå men jeg har ellers rygget efter dig for at se om vi kunne liste
dig med til den næste dss fest den bliver nemligt i jylland -
sandsyneligtvis - men jeg var ikke helt klar over om du var helt væk -
du er jo detsvære ikke så reglmæsig :)

>Ville bare lige til slutte mig Mark' s svar
>Nej...Har ikke prøvet det Bo, men syntes det lyder kanon sjovt, og lidt af
>en bomert

jaaeee det må man sige .... nu vil jeg sige det kunne have leveret
vider til en person hvor det havde været mere uheldigt

men nu havde han rent faktisk lånt det fordi han skulle opatge en
eller anden der skulle have pisk osv - så j amine piske havde han sgu
også lånt såååååååååå..... meeen hvis jeg ku vælge så havde jeg sgu
nok holdt dem for mig selv ..... det bliver jo spænende og se om jeg
en dag finder mig selv postet i dk.binaer.erotik postet i EN TRÅD

( post i en tråd spørg ikke jeg HADER DEM forbanede amatøre

godt at høre fra dig igen
var det ikke noget med den fest hvis det bliver i nordjyllland så er
det jo ikke langt væk ?

du må jo også vide noget om kompas landrower bælte køre tøjer osv -
vi skal jo frem hvis det bliver

min elskede freYa overlevde foriøvrigt på forundelrig vis turen - ja
det er da hinsides min fatte evne - men det gjorde hun sgu !!!
ja hun PÅSTÅR det var i en almindelig bil - men jeg tror sgu bare det
er for at berolige mig !!!!

Bedste hilsner
Bo

Fra : Freja Nielsen

Dato : 22-03-02 14:21

Heiii Bo
> [...]
> dig med til den næste dss fest den bliver nemligt i jylland -
> sandsyneligtvis - men jeg var ikke helt klar over om du var helt væk -

Nej, Jeg er jo kun på fra arbejde (ups...tys tys ) men prøver da at følge
med :)
(Klip)

> godt at høre fra dig igen
> var det ikke noget med den fest hvis det bliver i nordjyllland så er
> det jo ikke langt væk ?
Tak, Bo og i lige måde..*S*
Jo, kunne da meget godt friste. Men Nordjylland er sq langt væk..
Jeg er jo fra Horsens, så lidt af en køre tur......pyha...

> du må jo også vide noget om kompas landrower bælte køre tøjer osv -
> vi skal jo frem hvis det bliver
Jow, da man har jo sin egne firehjul'er ...såå.....

> [...]
> det er da hinsides min fatte evne - men det gjorde hun sgu !!!
> ja hun PÅSTÅR det var i en almindelig bil - men jeg tror sgu bare det

Du undrede dig slet ikke over den camouflages dragt, hun havde på hjem !!

> Bedste hilsner
> Bo
Til sidst...ja ja...ved godt den burde futtes...Men ville da lige svarer.
Nu kalde påske ferien ...God Påske
Hilsen Freja

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 22-03-02 19:59

On Fri, 22 Mar 2002 14:20:44 +0100, "Freja Nielsen"
<Freja@nowhere.com> wrote:

>Heiii Bo

Heiiiiiiii freJa

>Nej, Jeg er jo kun på fra arbejde (ups...tys tys ) men prøver da at følge
>med :)

su har stadugt ikke fåed en hjemme forbindelse - jamen det kan da ikke
gå ? kik i dne blå avis man kan altså få bruget 166 er for 500 kr med
skærm tastatur og modem og det er sgu en fortrinelig pc - til at gå på
nettet med hvis det bare er news e mails osv ....

>(Klip)

>Tak, Bo og i lige måde..*S*
>Jo, kunne da meget godt friste. Men Nordjylland er sq langt væk..

Det kan du fame ha rat !

>Jeg er jo fra Horsens, så lidt af en køre tur......pyha...

jaaeee hmm Horsens .... det er et par stop før århus når man kommer
fra Kbh dvs ca 1 time 12 min i tog til Ålborg også ... ja så er det
jo man skal til at se om der er forbindelser eller man skal til at
anoncere efter bælte køre tøjer - anyhow hvis det er så bliver vi jo
nogen .... der tager toget .... så kam du jo bare sykronisere dit stå
på tidspunkt med det ... så skal der nok blive underholdning resten af
vejen !

>Til sidst...ja ja...ved godt den burde futtes...'

jamen det gør jeg så lige !

>Men ville da lige svarer.
>Nu kalde påske ferien ...God Påske

er det påske ??? jeg trode sgu da først det kom i april ???
men mange tak under alle omstændigheder og i lige måde
Mv
Bo

fut :dk.snak.snik

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-03-02 00:51

Hej Freja

> Ville bare lige til slutte mig Mark' s svar
> Nej...Har ikke prøvet det Bo, men syntes det lyder kanon sjovt, og lidt af
> en bomert

Nu kender jeg Bo, så det er helt med vilje, at jeg skrev et kort
og kontant nej.

En subtil måde at drille ham på. Jeg har ikke selv lavet optagelser,
men jeg har da et par gange troet at gårdsdagens afsnit af X-files
sad i maskinen, da vennerne skulle se det. På en eller anden måde
var det i stedet Gangbang XX.

Mark
www.mandezonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Mic

Dato : 18-03-02 19:06

> er der nogen der kan nikke gendkendene til slig smutter ?

Jada. Det sker HVER gang jeg låner et videokamera af nogen...

Mvh

Mic

Fra : Chokmah

Dato : 29-03-02 08:34

"Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote in message news:<3c962c7e$0$92533$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Jada. Det sker HVER gang jeg låner et videokamera af nogen...

jamen Mic , hwa er det da for nogen folk du kender ?
Mv
Bo