Skærme
Fijala 3554
Skærmdriver til SyncMaster 957DF virker ik~
Fra : Jha _dk

Dato : 16-03-02 22:39

Jeg har for ganske nylig købt en 19" Samsung-skærm med typebetegnelsen
SyncMaster 957DF. Desværre kan jeg ikke installere skærmdriveren i
Windows 2000 - hverken fra den medfølgende cd-rom eller fra den version,
der kan downloades fra Samsungs hjemmeside.
Jeg får følgende fejlmeddelelse, når jeg har klikket på Win2000-linket
og valgt den rigtige monitor i dialogboksen:

Error occur, while installing monitor adaptor (ErrorCode 259)

Hvad gør jeg for at komme videre? Jeg håber nogen kan hjælpe mig, for
skærmen står en anelse uskarpt i det øverste højre hjørne med
standarddriveren fra Windows.

Mvh jha_dk