/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Onsite garanti - Samsung
Fra : Hans Mouridsen


Dato : 16-03-02 21:19

Hej

Jeg har en Samsung 950p ca. 1 år, som lige er gået istykker - helt død!
Hvordan fungerer det med onsite? Kommer de og bytter til ny eller brugt?
Eller skal jeg vente på at de reparerer den?

Mvh
Hans Mouridsen




 
 
Bjarke Hansen (16-03-2002)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 16-03-02 21:50

"Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk> wrote in message
news:3c93a8d2$0$60197$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg har en Samsung 950p ca. 1 år, som lige er gået istykker - helt død!
> Hvordan fungerer det med onsite? Kommer de og bytter til ny eller brugt?
> Eller skal jeg vente på at de reparerer den?

Efter "papiret" kommer de dagen efter på din bopæl og ombytter varen,,, man
skal have orginal kasse,, afmontere foden.... så for du en ny skærm i kasse
ombyttet...

Men da jeg prøvede at få ombyttet min, fik jeg brevet tilbage,, de havde
åbenbart flyttet...

Men da jeg ringede til dem, sagde de at det sagtens kunne tage en
månedstid,,, så gjorde jeg ikke mere ud af det., Nu er min skærm faktisk
meget nær død.. Se mit tidligere indlæg... Så nu skal den skiftet.. Men så
er problemet bare at den kvitering jeg sendte med brevet,,, er pistvæk.





Mads Holmer-Jensen (17-03-2002)
Kommentar
Fra : Mads Holmer-Jensen


Dato : 17-03-02 19:49

"Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk> wrote in message
news:3c93a8d2$0$60197$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg har en Samsung 950p ca. 1 år, som lige er gået istykker - helt død!
> Hvordan fungerer det med onsite? Kommer de og bytter til ny eller brugt?
> Eller skal jeg vente på at de reparerer den?

Når skærmen er over 14 dage gammel kan du ikke være sikker på at få en helt
ny. Du vil så modtage en tilsvarende skærm, som kan være op til et år
gammel. Alternativt må du vente på, at de får din egen repareret. Men - ja -
ombytningen sker hos dig.

Dette var hvad jeg fik oplyst igennem Anovo IT, som varetager service for
Samsung i DK.

M.v.h.

Mads.



Bjarke Hansen (18-03-2002)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 18-03-02 22:37

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@stofanet.dk> wrote in message
news:a72odp$ee7$1@sunsite.dk...

> Dette var hvad jeg fik oplyst igennem Anovo IT, som varetager service for
> Samsung i DK.

Aha,,

ifl kontrakten, for man leveret en helt ny..

Men det for jeg at se snart,, da jeg nemmerlig skal have byttet min.




Mads Holmer-Jensen (18-03-2002)
Kommentar
Fra : Mads Holmer-Jensen


Dato : 18-03-02 22:49

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
news:3c965df8$0$250$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Aha,,
>
> ifl kontrakten, for man leveret en helt ny..

Hvilken kontrakt?

/Mads



Bjarke Hansen (20-03-2002)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 20-03-02 10:17

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@stofanet.dk> wrote in message
news:a75nav$92s$1@sunsite.dk...

> Hvilken kontrakt?

Jeg kan ivertfald sige, at jeg nu sidder med den nye skærm. Leveret dagen
efter, at have faxset fejlmelding

Så det jo fint



Mads Holmer-Jensen (20-03-2002)
Kommentar
Fra : Mads Holmer-Jensen


Dato : 20-03-02 10:35

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
news:3c985374$0$66981$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg kan ivertfald sige, at jeg nu sidder med den nye skærm. Leveret dagen
> efter, at have faxset fejlmelding
>
> Så det jo fint

Ja - deres responstid fejler som regel ikke noget, og de (Anovo) bytter uden
spørgsmålstegn til ens fejlmeldinger - sådan! Tillykke med den nye skærm ;)



Bjarke Hansen (20-03-2002)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 20-03-02 10:39

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@stofanet.dk> wrote in message
news:a79l3p$lkg$1@sunsite.dk...

> Ja - deres responstid fejler som regel ikke noget, og de (Anovo) bytter
uden
> spørgsmålstegn til ens fejlmeldinger - sådan! Tillykke med den nye skærm
;)

Jeg tror de har ændret politik... For jeg har prøvet at få den byttet før.
Her kom brevet tilbage. Her burde de da have en postanvisning, vidersendelse
osv... Men da jeg ringede ind, og sagde det. Sagde de at der kunne gå langt
tid før jeg ville modtage skærmen. Da den ikke var på lager....

M-e.dk som jeg købte skærmen hos, sagde også at de havde dårlig erfaring med
anovo´s service.... Men det ser altså ud til at fingere meget fint nu. Jeg
fik forresten faxset på min ISDN. Dvs at skærmen kom en dag før...



Mads Holmer-Jensen (20-03-2002)
Kommentar
Fra : Mads Holmer-Jensen


Dato : 20-03-02 10:49

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
news:3c9858a3$0$279$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> M-e.dk som jeg købte skærmen hos, sagde også at de havde dårlig erfaring
med
> anovo´s service.... Men det ser altså ud til at fingere meget fint nu.

Ja jeg har ihvertfald kun positivt at sige om Anovo indtil videre. I januar
købte jeg en Samsung 959NF med farvefejl i højre side af billedet. To dage
efter min fejlmelding lå der en seddel om at fragtmanden havde været der (at
han så godt lige kunne have aftalt tid er så en anden sag :-/)

Denne skærm ønskede jeg også byttet, idet det justerbare område af skærmen
var rykket for langt mod venstre efter min smag. Denne gang hørte jeg ikke
noget i en uge, men efter en telefonopringning havde jeg skærmen dagen
efter!!

Alt i alt er jeg nu meget tilfreds med både skærm og service!



B. E. B. (26-03-2002)
Kommentar
Fra : B. E. B.


Dato : 26-03-02 07:36

Er der nogen som har en link eller adresse/tlf. nr til Anovo
Mvh. Bent

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


On Wed, 20 Mar 2002 10:38:48 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@stofanet.dk> wrote in message
>news:a79l3p$lkg$1@sunsite.dk...
>
>> Ja - deres responstid fejler som regel ikke noget, og de (Anovo) bytter
>uden
>> spørgsmålstegn til ens fejlmeldinger - sådan! Tillykke med den nye skærm
>;)
>
>Jeg tror de har ændret politik... For jeg har prøvet at få den byttet før.
>Her kom brevet tilbage. Her burde de da have en postanvisning, vidersendelse
>osv... Men da jeg ringede ind, og sagde det. Sagde de at der kunne gå langt
>tid før jeg ville modtage skærmen. Da den ikke var på lager....
>
>M-e.dk som jeg købte skærmen hos, sagde også at de havde dårlig erfaring med
>anovo´s service.... Men det ser altså ud til at fingere meget fint nu. Jeg
>fik forresten faxset på min ISDN. Dvs at skærmen kom en dag før...
>


Lars (26-03-2002)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 26-03-02 08:37

On Tue, 26 Mar 2002 07:36:17 +0100, B. E. B.
<uex2pp5001@sneakemail.com> wrote:

>Er der nogen som har en link eller adresse/tlf. nr til Anovo

Jeg ved det er skrevet tidligt om morgenen, men tænk alligevel
lidt over hvad du kunne prøve at skrive i din browser når du skal
finde et firma der hedder Anovo.

vh
--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Mads Holmer-Jensen (26-03-2002)
Kommentar
Fra : Mads Holmer-Jensen


Dato : 26-03-02 08:51

"B. E. B." <uex2pp5001@sneakemail.com> wrote in message
news:hk50aus4j34u69k282rbntqqdk4femjrtk@4ax.com...
> Er der nogen som har en link eller adresse/tlf. nr til Anovo

www.anovo.dk ;)

M.v.h.

Mads





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste