oralsex og blærebetændelse?
Fra : Ctrl + Alt + Del

Dato : 16-03-02 20:17

Davs

HJvis man er så heldig at have dyrket oralsex med en pige, der efterfølgende
får konstateret blærebetændelse, er der så noget man skal 'være opmærksom'
på?

Tak

--
Email minus .com

Fra : Nicolai

Dato : 16-03-02 21:09

On Sat, 16 Mar 2002 20:17:04 +0100, "Ctrl + Alt + Del"
<ctrl-alt-del@softhome.net.com> wrote:

>HJvis man er så heldig at have dyrket oralsex med en pige, der efterfølgende
>får konstateret blærebetændelse, er der så noget man skal 'være opmærksom'
>på?

Hvis det er nogle dage siden, og du er rask så er der vist ikke noget
at være bange for.

Som regel er blærebetændelse forårsaget af coli bakterier, og dem vil
du uanset graden af renlighed altid riskiere at indtage en smule af.
Dit normale immunforsvar klarer det som regel.

Mvh
Nicolai

(Som behandles for blærebetændelse - næsten uafbrudt i et år :( )
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Munken

Dato : 19-03-02 01:07

at du skal huske at børste tænder næste gang

Fra : Nicolai

Dato : 19-03-02 21:56

On Tue, 19 Mar 2002 01:06:46 +0100, "Munken" <munk@lycos.com> wrote:

>"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message

>at du skal huske at børste tænder næste gang

Hvorfor skal jeg det? Læg lige mærke til hvem du svarer, og klip det
meste af teksten på det brev du svarer på væk, der er ingen grund til
at vi skal læse det samme 2-3-4-5-10 gange.

Læs mere om brugen af nyhedsgrupper på

Derudover, så tror jeg ikke det om man børster tænder eller ej før
oralsex har så meget at gøre med om kvinden skulle få blærebetændelse
eller ej, med mindre du har en ufattelig dårlig mundhygiejne.

- Nicolai

--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Lille mig

Dato : 16-03-02 23:33

Blærebetændelse kan ikke smitte. Og så slet ikke på den måde. Bare rolig.

/Helle

Fra : Ctrl + Alt + Del

Dato : 17-03-02 01:29

Tak

Men skulle det smitte alligevel, så trøster det, at jeg fik det på en herlig
måde

--
Email minus .com

Fra : Nicolai

Dato : 17-03-02 12:17

On Sat, 16 Mar 2002 23:33:14 +0100, "Lille mig" <helle@jirty.dk>
wrote:

Hej Helle,

>Blærebetændelse kan ikke smitte. Og så slet ikke på den måde. Bare rolig.

Nej, men en (ubehandlet) blærebetændelse medfører at der er bakterier
i urinen. Derfor er der en risiko for f.eks. lidt mave problemer.
Omend (som jeg skrev igår) den risiko er akademisk for et i øvrigt
raskt menneske.

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk