Dejan
Fra : Michael Andersen

Dato : 16-03-02 10:29

Jeg har bygget et flasher kabel til parallelporten, og har hentet dejan
flasher. Problemet er bare at den svarer fejl tx = 1.
Når jeg måler på parallelporten, kommer der intet signal, men der gør der på
comporten.
Er Dejan flasher ikke til parallelportet ???
Telefonen er en Nokia 3310 V 5.03

Hilsen Michael

Fra : Cassandra

Dato : 16-03-02 10:55

hejsa

Jo, Dejan kører på LTP porten

Mvh
"C@ss"
Michael Andersen <aaa@aaa.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EcEk8.2018$ZI6.152011@news000.worldonline.dk...

Fra : JR

Dato : 16-03-02 13:19

Tx = 1 ... hmm ... er telefonen tændt?
Hvad måler du på COM porten?

Jeg havde samme problem med eget flasher-kabel, indtil jeg flyttede det hele
over på en gammel P1/100MHz PC med Win98.
Specielt er OS og LPT setting i BIOS kritisk i nyere PCere. Se evt.
http://www.xgsmtechnology.com/flashtut.html#troubleshooting

Rolis' flasher udgaver giver i øvrigt mere beskrivende fejlmeldinger, synes
jeg.

Mvh
John