OSS til dk.fritid.dyr.akvarium
Fra : ole larsen

Dato : 16-03-02 06:59

Hej.
Jeg agter hermed at foreslå en oprettelse af OSS (FAQ) på gruppen, men kan
ikke helt se hvordan man gør.
Min primære begrundelse for forslaget er det forhold, at så mange spgrml.
går igen så mange gange, at man ofte ikke orker at gentage. En OSS ville
således være en stor hjælp for newbies på gruppen

Ole

Fra : Brian Jensen

Dato : 16-03-02 08:59

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev:

>Hej.
>Jeg agter hermed at foreslå en oprettelse af OSS (FAQ) på gruppen,

Det er sikkert en god ide - der er flere grupper som har en OSS.

>men kan ikke helt se hvordan man gør.

Du har ellers næsten opskriften lige ved hånden.

>Min primære begrundelse for forslaget er det forhold, at så mange spgrml.
>går igen så mange gange, at man ofte ikke orker at gentage. En OSS ville
>således være en stor hjælp for newbies på gruppen

Det bedste resultat vil i nok få, hvis gruppen (dk.fritid.dyr.akvarium)
hjælpes ad med at skrue OSS'en sammen.

Da det er jer i dk.fritid.dyr.akvarium der kender gruppen og dens kultur
bedst, er der ingen grund til at dk.admin blander sig i dette arbejde,
og det er da heller ikke normalt at dk.admin deltager i sammensætning af
en OSS der ikke er tilknyttet admingrupperne.

Find ud af hvilke spørgsmål der er gengangere, søg evt. på Google og sæt
så disse spørgsmål med tilhørende svar ind i OSS'en

Designet tror jeg nok er ret frit, men jeg vil anbefale at holde siden
fri for diverse reklamer og kun indsætte de mest nødvendige relevante
links.

Jeg ved desværre ikke lige hvordan i får siden tilføjet
http://usenet.dk/, men hvis i kontakter NewsInfo Gruppen
newsinfo@usenet.dk, kan de sikkert hjælpe jer.

FUT til dk.fritid.dyr.akvarium
--
Mvh Brian Jensen

Fra : Martin

Dato : 16-03-02 15:22

"ole larsen" wrote in message news:<7bBk8.2891$FT.149115@news010.worldonline.dk>...

> Hej.
> Jeg agter hermed at foreslå en oprettelse af OSS (FAQ) på gruppen

Hej Ole,

Som newbie vil dit tiltag være meget velkomment for sådan en som mig.
Jeg går selv lidt op i at følge netiketten på Usenet (men er ikke
fanatisk), og det ville være dejligt at kunne orientere sig eet samlet
sted, før man starter en ny tråd om noget folk har diskuteret til døde
hundrede gange før.

Så kunne vi måske også undgå de fleste af de lidt kedelige
irettesættelser (som nogen gange er rimelige nok) som Inga f.eks. blev
ked af i tråden om salttilsætning som langtidstonicum
(http://groups.google.com/groups?selm=vfnk8.978$ZI6.124864@news000.worldonline.dk).

Men det er nok et stort arbejde du giver dig i kast med....

Tak for et godt initiv!

Hej fra

Martin