Windows-net mellem 2000 og 98 på bærbar
Fra : Morten P

Dato : 15-03-02 21:30

Hej,

Jeg har nu fået sat den bærbare (windows98) op til at kunne gå på nettet
gennem min stationære (windows2000), som er tilsluttet internettet med et
adsl-modem.

Men jeg kan ikke "se" den stationære andet end i "andre computere". Når jeg
klikker på den derinde, kommer den op med en fejl: "Logon-serveren blev ikke
fundet."

Logon-servern blev ikke fundet. Nogle forslag? Jeg har sat den bærbare op
til at arbejde i den arbejdsgruppe, som domænet på den stationære er sat op
til. Måske er det det, der er problemet.

Tak,
Morten

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 15-03-02 21:40

"Morten P" <hr.morten@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:SLtk8.804$Vr4.117306515@news.orangenet.dk...

> [...]
> til at arbejde i den arbejdsgruppe, som domænet på den stationære er sat op

Er den stationære i Domæne eller arbejdsgruppe ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : Morten Petersen

Dato : 17-03-02 11:24

> Er den stationære i Domæne eller arbejdsgruppe ?

Den stationære (w2000) er i domæne. Når jeg logger på, står der også
et domæne (det fra mit arbejde, da det er en arbejdscomputer)

Mvh Morten Petersen