puslespil
Fra : Søren Palm

Dato : 15-03-02 21:07

Hej
Er der nogen, som ved hvor man kan købe puslespil til børn som bliver 2år.
Jeg tænker på nogle med kraftige træbrikker og ikke dem med en knop på. Der
skal være max. 9 brikker til børn på 1½ - 2 år.
Jeg har 2 slags fra mit ældste barn fra Krea med bamse og kylling, men jeg
har været i Krea og de har ikke den slags i øjeblikket.
Jeg har også været i BR og andre legetøjsforretninger uden held.

hilsen Linda

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 18-03-02 20:49

> [...]
Der
> skal være max. 9 brikker til børn på 1½ - 2 år.

Vi fik et puslespil til vores søn da han blev to. Det er på 3 brikker og i
træ. Det er købt i Toy´sarus (ja, det kende stavekrontrolen altså ikke *GG*)
Det kan også købes i BR. Det koster kr 30,- og gav vores søn mange timers
fornøjelse. Det er mange dyrmotiver og passede super til vores dreng. Jeg
har ikke selv kunne finde nogle med op til 9 brikker, andet end det er pap.
Det holder altså ikke til vores søn, selvom han nu er 3½ år.

MVH

Conny

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 19-03-02 23:04

Hejsa

Der er en hjemmeside som gør meget i trælegetøj til børn i alle aldre. Så
prøv på www.gamleskole.dk

MVH
Betina Ellegaard Skytte

P. Håber det kan hjælpe