Maxtor harddisk
Fra : Bo Källberg

Dato : 15-03-02 08:59

Jeg har et lille problem. Jeg har en Maxtor harddisk på 40 GB, men kunne
godt tænke mig en magen til.
Problemet er bare at jeg ikke kan finde en eneste forhandler der har denne
slags.

Det drejer sig om en Maxtor DiamondMax Plus 60 40GB - med varekode 5T040H4.

På edb-priser kan jeg kun finde den på 30, og den på 60 GB...

Håber der er nogen der kan hjælpe mig...

Se evt. følgende link...

http://www.maxtor.com/products/DiamondMax/DiamondMaxPlus/QuickSpecs/42084.ht

Mvh Bo - Odense.

Fra : Carsten JvT

Dato : 15-03-02 09:22

"Bo Källberg" <bo7404@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
5T040H4.

> På edb-priser kan jeg kun finde den på 30, og den på 60 GB...
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig...

Hej Bo.

Prøv evt

Datashoppen www.pc-billigt.dk 1210,-

Mvh Carsten JvT

Fra : Bo Källberg

Dato : 15-03-02 09:33

"Carsten JvT" <daun12@fitfsv.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Källberg" <bo7404@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Carsten. Det jeg eftersøgte var en Maxtor. Det du har fundet til mig er
en IBM - men ellers tak for kigget...

Mvh Bo

Fra : Bo Källberg

Dato : 15-03-02 10:03

Har lige fundet ud af at denne harddisk ikke produceres mere, så hvis jeg
skal have fat i en, skal den findes på et restlager, eller skal der være en
der gerne vil af med den.

Sur røv, men sådan er det jo...

Mvh Bo

Fra : MVP

Dato : 15-03-02 10:21

"Bo Källberg" <bo7404@odense.kollegienet.dk> wrote in message
> [...]
> skal have fat i en, skal den findes på et restlager, eller skal der være

Dem er der sikkert solgt spandevis af, prøv at efterlyse en brugt inde på

Venligst

Mads

Fra : Carsten JvT

Dato : 15-03-02 10:20