K7s5a endelig lykkedes det.
Fra : Wenzel

Dato : 14-03-02 21:33

Hej kære NG-hjælpere.

Endelig er det lykkedes for mig at flashe bios.

Det ser ud til at det er det, der skulle til, for at jeg nu kan kører med
min xp1700+ cpu sammen med min ram blok (256 mb-SDRAM).

Hvis nogen er interesseret stiller jeg naturligvis op med oplysninger om
hvordan det gøres, (tro mig, jeg har selv været på herrens mark)

Nu har systemet kørt i OVER 1 TIME uden at fryse det er aldrig sket før.

En stor tak til alle dem der har hjulpet med gode råd samt links. også selv
om det ikke lige var alle svar der kunne bruges, er der en stor tak for
viljen til at hjælpe. TAK.

Wenzel

Fra : dustin

Dato : 16-08-03 23:42

"Wenzel" skrev d. 14-03-02 21:33 dette indlæg :
> [...]
selv
> om det ikke lige var alle svar der kunne bruges, er der en stor tak

ved godt det er ved at være længe siden,men jeg vil meget gerne høre
hvordan du fik flashet bundkortet.
Da jeg ikke kan få ecs til det ,den kommer bare med en fejlmelding.

pfh tak
Dustin

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-08-03 00:40

"dustin" <dustin.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Prøv igen men uden at gå gennem kandu.dk, da der jo ikke er nogen grund til
at du skal tjene point på andres svar.

Kurt

Fra : dustin

Dato : 17-08-03 10:50

"Kurt B. Andersen" skrev d. 17-08-03 00:40 dette indlæg :

> "dustin" <dustin.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv igen men uden at gå gennem kandu.dk, da der jo ikke er nogen
> [...]

Syntes det er lidt træls med de endeløse diskussioner i kan du.dk,så jeg
vil ikke kommentere yderligere
indlæg fra dig-vil dog nævne at det er ikke for at spare point-men et
håb om at wenzel fik en mail og ville hjælpe,men
jeg skal da gerne starte en ny tråd med lidt points til dig ,hvis du
istedet kunne svare på ovenstående problem,fremfor disse mavesure
opstød.Man skriver ikke for at få skæld ud -men hjælp eller at hjælpe.
Forsat god sommer

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-08-03 12:13

dustin wrote:
> jeg vil meget gerne høre hvordan du fik flashet bundkortet.
> Da jeg ikke kan få ecs til det ,den kommer bare med en
> fejlmelding.

http://www.ecs.com.tw/download/flash_award.htm
http://www.ecs.com.tw/download/flash_ami.htm
http://www.ecs.com.tw/download/winflash_award.htm

Det er sandsynligvis en AMI BIOS på dit bundkort, da
det kun er K7S5A+ og K7S5A2 der bruger AWARD.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : dustin

Dato : 19-08-03 15:18

"Mikael Nørrelund Andersen" skrev d. 18-08-03 12:13 dette indlæg :

> [...]
>
> Det er sandsynligvis en AMI BIOS på dit bundkort, da
> det kun er K7S5A+ og K7S5A2 der bruger AWARD.

Hej Mikael
Har prøvet som du foreslog
der kommer en fejlmelding :error 2-file does not exist

Mvh Dustin

Nb-jeg stiller også spørgsmålet under bundkort,så er der også lidt
points i det

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-08-03 15:39

dustin wrote:

> Har prøvet som du foreslog der kommer en fejlmelding :error
> 2-file does not exist

Hvornår kommer denne fejlmelding?
Har du downloadet de rigtige filer?
- Hvilket bundkort har du helt præcist?

> Nb-jeg stiller også spørgsmålet under bundkort,så er der
> også lidt points i det

Jeg får ikke nogen point, jeg bruger en rigtig newsreader og
ikke en eller ander internetportal.
Vil du uden om point kan du bruge Outlook Express eller
endda www.google.com

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen