MS Windows
briani 27239
Dualboot på en XP maskine
Fra : OleJ

Dato : 14-03-02 14:54

Jeg har installeret XP på min maskine!
Kunne godt tænke mig at lave en dualboot med enten NT4 eller W98...kan man
det, eller skal den "gamle" windows installeres først?

//OleJ

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-03-02 15:38

Thu, 14 Mar 2002 14:54:29 +0100, skrev "OleJ" <olj@sol.dk>:

>Kunne godt tænke mig at lave en dualboot med enten NT4 eller W98...kan man
>det, eller skal den "gamle" windows installeres først?

Ikke uden stort besvær, og så skal du huske at NT 4 ikke kender
til fat 32.

Lave tre partitioner, en lille c:\ på 100 -
200 MB i fat 16og så de to andre partitioner og så installere NT
4/Win 98 først og derefter Win XP.

Vil du have alle tre Windows på, så skal Win 98 installeres
først, så NT 4 og XP til sidst.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : OleJ

Dato : 14-03-02 20:38

Tak for svaret...så skal jeg bare have tiden afsat!
//OleJ