scanner - som pen
Fra : IT Kursist

Dato : 14-03-02 14:08

Jeg har hørt om en pen, man kan bruge til at scanne tekst med.
Hvad koster sådan en ca., og er der nogen, der har erfaringer med en sådan?

Helle

Fra : JSM

Dato : 14-03-02 21:01

"IT Kursist" <xp-028@port.ah.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt om en pen, man kan bruge til at scanne tekst med.
> Hvad koster sådan en ca., og er der nogen, der har erfaringer med en
> [...]
Det må være C-pen du tænker på. Du kan læse mere om dem på bl.a.
http://www.cpen.com/cpen/frame.asp .
Vi sælger (bl.a.) C-pen hvor jeg arbejder. Desværre kan jeg ikke huske
prisen - jeg er tekniker og ikke sælger . Men jeg mener de ligger fra en
600-700 opefter alt efter rammængde og model. Du kan evt. skrive til mig på
service@datadiscount.dk hvis du vil have de nøjagtige priser. Erfaringer -
Jeg har selv leget lidt med en C-pen 600 og den virkede efter forventning
dvs godt. Jeg har indtil også kun hørt om positive tilbagemeldinger fra de
kunder som har købt den.

mvh
Jesper