Erfarne Kvinders erfaringer ønskes....
Fra : Henrik Andersen

Dato : 14-03-02 03:15

Hej jeg har ét spørgsmål som kun kan besvares af en erfaren Kvinde.

Kan man vurdere en mands lems størrelse i afslappet tilstand, kan man sige,
'den bliver så og så stor'?

Eller kan det evt snyde, og den bliver større?

Nu tænker jeg specielt på hvor meget svulmelegemet har at sige,
tykkelsesmæssigt og længdemæssigt.

Alle erfaringer er velkomne....

Henrik

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-03-02 07:39

[Henrik Andersen | Thu, 14 Mar 2002 03:15:00 +0100]

>Hej jeg har ét spørgsmål som kun kan besvares af en erfaren Kvinde.

DÉT er ikke rigtigt...

>Kan man vurdere en mands lems størrelse i afslappet tilstand, kan man sige,
>'den bliver så og så stor'?

Ej, det kan man ikke - størrelsen af pikken i erigeret tilstand i høj
grad afgøres af mængden af svulmelegme. Jeg har set små "kinserer" blive
utroligt store, og store "gyntere" svulme en anelse.

>Eller kan det evt snyde, og den bliver større?

Jeps

>Nu tænker jeg specielt på hvor meget svulmelegemet har at sige,
>tykkelsesmæssigt og længdemæssigt.

Begge dele, faktisk.

>Alle erfaringer er velkomne....

Nåeh, OK :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Henrik Andersen

Dato : 14-03-02 15:58

Ok, det havde jeg ikke lige taget højde for....

Takker for svaret...

Henrik

Fra : Anita

Dato : 14-03-02 09:41

"Henrik Andersen" skrev

> Hej jeg har ét spørgsmål som kun kan besvares af en erfaren Kvinde.

Tja, lidt erfaring har man vel altid

> Kan man vurdere en mands lems størrelse i afslappet tilstand, kan man
sige,
> 'den bliver så og så stor'?

Nix. Det vil jeg ikke mene at man kan.

> Eller kan det evt snyde, og den bliver større?

Sagtens.

> Nu tænker jeg specielt på hvor meget svulmelegemet har at sige,
> tykkelsesmæssigt og længdemæssigt.

Det lægelige kender jeg godt nok ikke til. Men hvis udgangspunktet for
vurderingeren er den slappe pik, så har man jo et problem idet en slap pik
ikke bare er en slap pik. Den kan jo have mange størrelser alt efter om der
er kold eller varmt, om man netop har dyrket sex eller ej, om den er helt
afslappet eller på vej til ophidselse osv. Derfor mener jeg ikke man kan
anskue det på den måde.

> Alle erfaringer er velkomne....

Her fik du mine
/Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 14-03-02 19:47

Henrik Andersen skrev:
> Kan man vurdere en mands lems størrelse i afslappet tilstand,
> kan man sige, 'den bliver så og så stor'?

NEJ!

Hilsen
Tomas O.