Fiat Punto
Fra : urhammer

Dato : 14-03-02 00:20

Jeg har problemer med det elektriske på min Punto fra 2000. Lyset går og
kommer, pærer springer i serier. Forhandleren Sven Engstrøm fralægger
sig ansvar selv om fejlene opstod inden bilen var 6 mdr. gammel. Har
andre lignende erfaringer. Hvad gør man?
Venligst Bjarne Urhammer

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-03-02 11:14

"urhammer" <urhammer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig ansvar selv om fejlene opstod inden bilen var 6 mdr. gammel. Har
> andre lignende erfaringer. Hvad gør man?

Du starter med at spørge i en gruppe hvor folkene har forstand på biler...
Hint: dk.fritid.bil

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Lars Gosvig

Dato : 14-03-02 18:35

> Du starter med at spørge i en gruppe hvor folkene har forstand på biler...

Hold da op Søren, jeg ved da, at koblingen sidder til venstre - tror jeg da
helt bestemt....

/Lars

PS. Undskyld, jeg ku' ik' la' vær - bare for en gangs skyld

Fra : Thomas

Dato : 14-03-02 22:25

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> Du starter med at spørge i en gruppe hvor folkene har forstand på biler...
> Hint: dk.fritid.bil

I dk.fritid.bil ved de nok mere om reparation og deslige. dk.videnskab.jura
var nok en mere passende gruppe.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : anchri2

Dato : 15-11-03 12:01

Du har ret til at klage, men skal kunne bevise det du siger.
Det er klart forhandleren fralægger sig ansvaret, da det er lettest.
Du skal gå videre med det.

http://www.kandu.dk/