[Excel 2000] Automatisk linieskift?
Fra : Thomas

Dato : 13-03-02 12:27

Kan det lade sig gøre at få Excel til automatisk at hoppe ned i starten på
næste linie, når man er færdig med at indtaste en linie? Jeg forestiller
mig, at man giver den sidste celle i linien en egenskab, som gør at når der
er tastet noget ind i denne celle hopper den automatisk ned på nsæte linie i
første celle til venstre så man kan indtaste i den celle.

Kan det lade sig gøre og i så fald hvordan gør jeg?

På forhånd tak.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-03-02 13:13

Thomas skrev:

> [...]
> venstre så man kan indtaste i den celle.
>
> Kan det lade sig gøre og i så fald hvordan gør jeg?

Afslut almindelig celleindtastning med TAB-tasten. Så hopper markøren
til cellen til højre. Når du skal afslutte den sidste celle i linien
bruges ENTER. Så hoppes der en række ned og det rigtige antal celler
til venstre.

--
mvh.
LarsK

Fra : Thomas

Dato : 13-03-02 18:32

"Lars Klintholm" <spamfilter@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til cellen til højre. Når du skal afslutte den sidste celle i linien
> bruges ENTER. Så hoppes der en række ned og det rigtige antal celler

Tak skal du ha'.

MVH

Thomas

Fra : Lars Klintholm