Unlock af 3310 med v5.13
Fra : larsea

Dato : 13-03-02 12:14

Hvordan unlocker man den version. Jeg har fået at vide man skal bruge
både datakabel og flashkabel. Men det er vist et problem hvis simlås 2,
3 og 4 er låst eller er det forkert opfattet?? Er det ikke muligt at
låse tlf op, hvis lås 2, 3 eller 4 er låst??

Mvh Lars

http://www.kandu.dk/

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 13-03-02 17:56

> [...]
> 3 og 4 er låst eller er det forkert opfattet?? Er det ikke muligt at
> låse tlf op, hvis lås 2, 3 eller 4 er låst??

Næh.. Det er intet problem.

Du skal bruge et datakabel og et af programmerne fra følgende side:
http://www.deadmanwalking.de/members/gsm-free/Nokia/eeprom.htm

Hvis det direkte link ikke virker, så brug hovedsiden:
http://www.gsm-free.com

Nikolaj

Fra : larsea

Dato : 11-05-02 10:30

Tak for svaret Nikolaj Andresen. Jeg har gjort det på mange tlf og det
virker perfekt...

http://www.kandu.dk/