Outlook 2002 vil ikke sende.
Fra : Ukendt

Dato : 12-03-02 22:34

Jeg har et problem med Outlook 2002. Jeg brugte før (bruger stadig) Outlook
ekspres 6, og har importeret alle mine oplysninger derfra. Jeg kan sagtens
få den til at sende mails og hvis man går ind og køre en test så er det
eneste den ikke kan at modtage mails. Den kan godt få forbindelse til server
for indkommende post men den kommer bare op med den dialogboks hvor man skal
indtaste kundenr og password. ( og ja... Jeg taster det rigtigt.) Kan der
være nogen af oplysningerne fra Outlook ekspres som den nye ikke kan forstå.

Fra : pre

Dato : 13-03-02 19:58

Nøjagtig som OL2000 er der oplysninger som man er nødt til at indsætte, bl.
a. netop telefonnumre og passwords. Og efter al sandsynlighed findes
følgende linier i hjælpeteksterne (oversæt selv):

What do you want to do?
Connect to your Internet e-mail server by using a modem and a dial-up
networking account
Connect to your Internet e-mail server by using another dialing program
Connect to your Internet e-mail server by using a LAN connection

pre