hot-swap...
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 12-03-02 20:46

Hejsa.
Jeg har lige et newbie spørgsmål.

Jeg har en gammel squmpaq proliant , og en gammel scsi disk.
Det er samme scsi standart.
Vil det virke sammen? eller er det kun speciele disk , der kan side i
hotswap systemmer.

hygge
Martin

Fra : Henning

Dato : 12-03-02 21:11

On Tue, 12 Mar 2002 20:46:10 +0100, "Martin Jørgensen"
<mastermind@superbruger.dk> wrote:

> [...]
>Det er samme scsi standart.
>Vil det virke sammen? eller er det kun speciele disk , der kan side i

Det skal være SCA-diske (naturligvis). Ellers ingen problemer - sætter
du en SCSI2 på en SCSI3 controller, vil laveste værdi være gældende.
Dvs. en enkelt SCSI2 trækker hele bussen ned.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Mads Norman Andersen

Dato : 14-03-02 21:54

Nu behøver det jo ikke være SCA for at kunne benyttes i et hotswap-system.
Hvis trays'ene er til alm. 50 eller 68pin SCSI kan disse jo selvfølgelig
også bruges.

Mads Norman

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-03-02 17:33

"Mads Norman Andersen" <mads@norman.as> wrote in message
> Nu behøver det jo ikke være SCA for at kunne benyttes i et hotswap-system.
> Hvis trays'ene er til alm. 50 eller 68pin SCSI kan disse jo selvfølgelig
> også bruges.

Ahh tænkte det nok - Proliant serveren kører med 50 pins.

hygge
Martin