Skærme
Fijala 3554
Reparation af skærm - København/Frederiksb~
Fra : Hans Poulsen

Dato : 12-03-02 08:30

Min 3 år gamle skærm, Compaq Presario, gik i sort for et par uger siden;
men en lånt skærm fungerer upåklageligt. Er der nogen, der kender et værk-
sted i Storkøbenhavn, hvor man for en rimelig betaling kan få at vide, om
det kan betale sig at ofre penge på Compaq-skærmen?

Venlig hilsen

Hans Poulsen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 12-03-02 23:35

"Hans Poulsen" <hans.poulsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted i Storkøbenhavn, hvor man for en rimelig betaling kan få at vide, om
> det kan betale sig at ofre penge på Compaq-skærmen?

Prøv www.danmon.dk dansk monitor service

/Jesper