Unlock af Nokia 6210
Fra : Manden

Dato : 12-03-02 00:47

Hejsa.

Jeg ville blive meget glad, hvis der var en venlig sjæl der kunne fortælle
mig hvordan man unlock'er en 6210. Jeg har et datakabel (DLR-3P) og har
downloadet diverse fls-filer, men kan ikke flashe mobilen... Den indeholder
software-version 5,27...

På forhånd tak.

Kristian
manden@get2net.dk

Fra : www.Mobilunlock.Dk

Dato : 12-03-02 11:17

Hej….
Det ville være en fordel at lære hvordan man unlocker i stedet for at
prøve dig frem, da du kan blokere din telefon fuldstændig…….
Sker det så ring eller skriv til mig så jeg kan fixe den for dig,
selvom der står CONTACT SERVICE, eller din telefon simpelt hen ikke
vil tænde.

Med Venlig Hilsen
Dragan
= : o)
Mobilunlock
www.mobilunlock.dk
Mobilunlock@Hotmail.Com
Tlf. (+45) 61182646

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-03-02 11:27

Manden wrote:

> [...]
> (DLR-3P) og har downloadet diverse fls-filer, men kan ikke flashe
> mobilen... Den indeholder software-version 5,27...

Du SKAL bruge et flasherkabel...!

/bm

--
Skal du have skiftet lyset i din mobiltelefon?
Siden er ikke pt. færdig!