Kystpladser ved Nyborg
Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 11-03-02 22:36

Hej,

Hvor fanger man havørreder ved Nyborg? Jeg er overhovedet ikke kendt i
området. ;D

Mvh.
--
Martin Nystrup Rasmussen
Tjek Danmarks mest aktive forum for lystfiskeri

Fra : Thomas

Dato : 12-03-02 12:26

Hej Martin,

Du kunne forsøge dig ved Knudshoved Fyr eller Slipshavn. Det er et par af de
klassiske fiskesteder tæt på Nyborg. Men ellers vil jeg foreslå dig, hvis du
ikke allerede har den, at købe Fyns Amts guide til fynske fiskepladser ved
kysten: "100 fine, fynske fiskepladser". Den er en kilde til god
inspiration. God fornøjelse og knæk og bræk.

/Thomas

Fra : Mich@el

Dato : 12-03-02 21:32

Hej Martin

Martin Nystrup Rasmussen wrote:

> Hej,
>
> Hvor fanger man havørreder ved Nyborg? Jeg er overhovedet ikke kendt i
> området. ;D

Strækningen fra Slipshavn til Knudshoved er et klassiak stræk.

Teglværksskoven i nord-øst Nyborg er ligeledes en kanon plads, og endelig
så er der strækket fra Kajberg til Tårup strand.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

"Nemo me impune lacessit"